Fra ketolyse til Lindberg
Heisann!
Nå har jeg følgt ketolyse i ca 2 måneder. Gikk ned 4 kg, men så stoppet det opp. Jeg føler det er påtide å gå over til lindberg; Både pga at det blir litt VEL mye fett, pluss jeg konne tenkt meg litt billigere måltider/variasjon..
Er det noen her som har erfaring med ketolyse over til lindberg? Jeg er litt usikker på hvor mange karbs jeg skal spise, og hvor de skal komme fra!
Skal jeg velge light produkter eller vanlige? (rømme, majones, philadelphia, hva slags melk)
Dette er hvordan jeg tenkte å planlegge en dag ca:
Frokost: 2 skiver wasa rugsprø/husmann/salat med kjøtt/ grovt knekkebrød med (fetende?) pålegg. Er veldig glad i makrell i tomat, roastbiff, majones, egg, tunfisk, leverpostei.
Lunsj: Yoghurt yoplait 0,1 % (er denne søt? Eller smaker den helt naturell? Det blir for bittert for meg..) evt 2 kiwi. (kan jeg ha banan?)
Mellom: Nøtter? Biola?
Middag: Halv tallerken valgfrie grønnsaker (ikke rot), en del kjøtt. Skal kjøttet være magert? Om jeg spiser nakkekotellett, skal jeg skjære vekk fettet? Pluss evt. en liiiiten del lovlig pasta/ris
Kwells: Smoothie (kan jeg ha i LITT fruktjuice?), /knekkebrød/salat med kjøtt og olje.
Er usikker på om dette kommer til å være mettende nok! Har dere forslag? Trenger sårt hjelp, vekta har stått stille i 5 uker :O

|