Sv: Hei! Ny her inne!
Opprinnelig lagt inn av screwball, her.
De siste par ukene har jeg spist endel lollipopbrød. Pga tidsklemma på jobb har det vært 3 tynne skiver til frokost, 3 til lunsj og 3 til kvelds. Utenom dette ingen endring i kostholdet. Og merker at magen faktisk er mer oppblåst enn for et par uker siden. Har ikke nødvendigvis lagt på meg, men magen er ikke så flat som den var da. Hmm. Ikke bra.
Så nå er det tilbake til egg til frokost, kanskje lollipopbrød eller lapper til lunsj (men satser på å få tid til å mekke meg salat i stedet) og noe annet til kvelds. Det er ikke aktuelt å legge på seg igjen!
Har ikke fått trent siste uken heller, vært alt for mye stress på jobb. Irriterende. Blir forhåpentligvis lange trilleturer med den nye prinsen når han velger å komme (vi venter enda i spenning, 4d over termin).
Kampen for å shape kroppen fortsetter.
Har selv ikke 'turt' å lage meg brød enda, redd for at det kanskje skal stoppe vektnedgangen selv om det er lovlig Tror ikke du kommer til å legge på deg, du virker jo kjempemotivert! Og skulle det skje, er det jo ikke noe krise, du har jo funnet det som funker for deg 4 dager over? Da er det sikkert ikke lenge til knøttet kommer nei, spennende! Masse lykke til!!!!!
|