Tråd: Ny her
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-08, 20:56   #80
Fomle
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 41
Fomle er på en erverdig vei
Smile

Sv: Ny her :-)

Opprinnelig lagt inn av Tulla 81, her.

Hei Fomle!

Hvordan synes du maten fra spisdegslak er?
Jeg har fått brød i dag, men skeptisk til resten av maten...

Hva gjør du på jobb/skole?

Hei Tulla
Noe av maten er usj.. tror det går rett i bosset. Foreløpig så synes jeg eggerøre med laks er helt grusomt, er noe med konsistensen og smaken og også!! så de går i bosset dessverre, har tvunget i meg 2 stk. Det samme med viltpaten. Rekecoctailen har eg ikke prøvd enda.
Men kan helt generelt si at ALLE de dressingene/sausene som følger med er grusom. Har spist laksen den er god, men igjen uten dressingen. Liker laks på generelt grunnlag, så både røkelaks og kokt laks går ned, men uten tilbehøret.. igjen, der er det noe med konsistensen, pluss merkelig smak av purre eller noe. Klarer ikke helt plassere det.
Omelette m/skinke og ost var kjempe god! Så den blir det mer av.
Pizzabolle.. YUM!
Kanelpannekake med eple/mandler .. var greit. Ikke super godt ikke dårlig. OK! Det samme gjelder kanelpannekake med blåbær.
Frokostgrøt går ned. Merkelig konsistens, men det tror eg at eg kan venne meg til.
Fløtevaffel med jordbær og vanilje var mmmmmmm!!!!!
Er ikke kommet så veldig mye lengre enn det. Pga liten frys så må jeg spise det som er tint frem til nå skal prøve å variere litt mer etterhvert som jeg kan plukke ut fra frysen.
Kan oppdatere litt etterhvert, det er nå en gang sånn at smaken er som baken, men tror jeg har en veldig nøytral smak i mat, så det jeg liker liker de fleste andre.

Men som sagt.. akkurat den dressingtingen kunne de spart seg.

Gleder meg til å teste tapasen!

Hva har du bestilt da? jeg bestilte fire uker i slengen, bor i Bergen så her er det bare levering en gang i mnd.
Jeg jobber 50% og studerer full tid. Så her er det ganske travelt.
Har tatt ferie i november mnd for å lese til eksamene mine som er i begynnelsen av desember. det er hardt.. hihi. Men synes i grunn det er ganske kjekt å ha det litt travelt. Jobber skift, så der har det kommet på noen kilo. Er ikke noen mulighet for ordentlig mat der jeg jobber.. så går mye i pølser (ogjeg som ikke en gang liker pølser).. masse snikende kilo i pølser og junk!

Du da? Lenge siden du begynte? Jeg har jo bare holdt på i tre dager.. hihi. Skulle ønske det var tre uker.. vekk med kiloene

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat