Tråd: Tannbleking
Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-08, 16:54   #14
Hjørdis
Seniormedlem

Hjørdis sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Østlandet
Hjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastiskHjørdis er bare helt fantastisk

Sv: Tannbleking

Kaster inn ett innlegg her jeg
Det er ett aspekt til ved dette å bleke tennene som ungdom sjelden tenker på.
Bleike for å få veldig hvite tenner som ung, ok, men hva når dere blir eldre, les sytti+. Man er like forfengelig da, tror jeg, men man kan ikke fortsette å bleke tennene resten av livet? Og hvilke farge får man på tennene etter noen år uten tannbleiking? lystre:
Og dette med å bleike hjemme, de som ligger med skinnene på natta eller foran tv'n, vil automatisk svelge litt av stoffet, sunt?

Dessuten har mange en tendens til å bleike så mye at det kun er tennene man fokuserer på når man snakker med disse menneskene, Forstyrrende og kunstig synes jeg.
Det er blitt så ille at en del av dentalfirmaene kommer med nye fargeskalaer, fordi de hviteste tennene ikke finnes på de skalaene som har vært til nå.
Bruk pengene på litt brunfarge i stedet. Er man brun virker tennene hvitere
(så kan man diskutere om det finnes sunne måter å skaffe seg brunfarge på)

Jeg går aldri over streken - jeg skyver den bare foran meg
Du må gjerne besøke journalen min
Hjørdis sin journal
Hjørdis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å følge "bedre uten brød" en periode Svar med sitat