Tråd: Kvinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-04, 10:40   #29
Fedonisten
Supermoderator

Fedonisten sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 54
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Begod

Helt ok

Siden jeg lager enten bare min mat eller alles mat. Det er ikke så ofte vi har samme maten. siden jeg spiser lavkarbo og de( fruen og barna)spiser hva som helst.

Mat er viktig for meg så jeg har ingenting i mot å lage mat. Dog er jeg ikke særlig flink så, søndags middagen er fruen sitt ansvar.

MÅ bare kommentere her; Begod - se på hva Anne egentlig skriver;

Opprinnelig lagt inn av Anne

La oss si at det er "hun" som lager maten hjemme hos dere. Hva ville du da ha sagt om hun hele tiden lagde mat 3 timer etter at du mente det var nødvendig med mat....

Hun spør jo ikke HVEM som lager maten - og det er jo fint at du lager maten din selv, men HVIS, altså HVIS det var "hun" som lagde all maten hjemme hos dere. Hadde det fortsatt vært OK at maten kom på bordet 3 timer etter at du mente det var nødvendig?

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat