Tråd: Ny her
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-08, 22:51   #96
Fomle
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 41
Fomle er på en erverdig vei

Sv: Ny her :-)

Opprinnelig lagt inn av nelly79, her.

VEKT: Vær snill med Fomle i morgen!!! Lykke til:-)

Jeg har ikke veiedag før onsdag, men tenker jo på den dumme vekta hele tiden... Men jeg har jo gått ned så mye de to ukene jeg har holdt på så jeg må jo regne med at det kan stå stille snart. Men jeg har vært flink da, ikke rørt noe jeg ikke skal ha... Om 3 uker skal jeg og sambo til London, og da vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare dette, mulig det blir litt utskeielser da ja :-) Ikke bare litt heller...

Ja, vekta er i mitt hode hele tiden. Skal også til London, men ikke før ut i desember. Bare en svipptur for å hente en venninne hjem, slik at hun får med seg litt ekstra bagasje. Og så har jeg bestilt noe klær og dill fra nettet, så henter du hos henne så jeg slipper mva.
Burde sikkert hatt veiedag ut i uken. Men begynte på mandag, så da blir det veiing på mandag. Har kun holdt på en uke, og er veeeldig spent. Men er nok ikke spesielt flink. Har ikke spist snop og sånt da, og holdt meg innenfor karbogrensen. Men er nok mange som er mye flinkere enn meg. Får prøve meg på litt moderat trening til uken!!

Nå blir det natta på meg.

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat