Sv: Halloen. Ny ketobabe her
takk for mange svar jo flere vi er sammen jo sterkere vi blir! Kan vi ikke en starte en tråd vi som har veiedag omtrent likt og har samme mål? kanskje neste helg ved veietider? Fint med støtte!
Denne metallånden har ikke jeg merket noe til faktisk! kanskje den som har ånden ikke merker noe selv? hehe..
I dag var sticsen min såvidt på 10:s Den har alltid vært sterk rosalilla! Så nå er det skjerpings her!!
Sesti: Tror jeg også må ligge iallefall under 20 gitt!!! Føler meg oppblåst i dag som sticsen nesten ikke viste farge:s Det siste jeg vil er å gå opp i vekt! Og selvfølgelig vil alle være ferdig til jul, da er jo alle juleselskapene og man ser folk man ikke ser ellers i året som faktisk SER, og kommenterer at du har gått ned pluss at man kan koose seg med bedre samvittighet da thihi..
Elizabeth: Så bra Da har vi gått ned like mye da, eller du har gått ned en halv kilo mer. Og holdt på like lenge! Kanskje vi kan følge med på hverandre fremover? Lykke til for deg også!!
Stellamor: Samme mål vi har da! Og jeg har 6 kilo igjen nå, tror du ikke vi skal klare det?? Jo det skal vi er jo fortsatt minst 7 uker igjen!!
Chrichri: Vekt er ikke det viktigste her heller, det viktigste er å føle meg bra med kroppen min! Men lettest å følge med på vekten syntes jeg, i forhold til måling, og da VET jeg at det er resultater selv om jeg ikke føler meg like bra hver dag=) Har ikke vekt jeg heller, det er ikke bra for meg, for da hadde jeg nok veid meg 5 ganger daglig men låner svigermor sin hehe..
Noen som har sett på bloggen min forresten? Blir kjempeglad for tips og kommentarer der om noen er innom=)
Ha en god natt, ketobabes We can do it!!!

------------------------------------------------
All I want for cristmas is weigthloss
|