Tråd: Kvinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-04, 11:55   #31
Begod
Seniormedlem

Begod sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 56
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk
Cool

Vel , ungene må selvsagt passes på og den syke vennen bør ringes.
og på jobb må man om man vil eller ikke.

Resten kan stort sett utsettes.

Vinduene greier seg med et par ganger i året.ok 3- 4 ganger

Klesvasken tar fruen, og det er egentlig helt unødvendig at det bare er hun som gjør den.

Vaske bil? maks 2 ganger i året. Før og etter ferien. Hadde nok sett anderledes på det om jeg hadde hatt en ny og fin bil.

Handlingen burde vi kansje hatt mer kontroll på. Stort sett så er det jeg som handler eller så tar vi det sammen rett etter jobb , da har vi ikke liste og glemmer alltid noe. så da må jeg ut igjen, eller vi greier oss til neste dag( hvor vi glemmer noe annet).

Ungene har stort sett drevet oss fra skanse til skanse så nå er vi begge fornøyd hvis det ser sånn høvelig ut og vi voksne har litt energi igjen når kvelden kommer.

Det jeg egentlig mener er at husarbeid ikke bør ha topp prioritet i hverken kvinners eller menns liv. Nå tror jeg ikke at det er så mange igjen av den gammle skole , men enkelte prioriterer husarbeid fremfor seg selv og det er rett og slett galt.

Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat