Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 10:36   #13
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Sucralose i cola light igjen?

Synes du?
Jeg har alltid vært en stor tilhenger av bruktklær, og før var jeg en liten hippiefrik, og gikk stort sett bare i polyesterkjoler fra søttitallet, og syntes de var temmelig romslige i forhold til størrelser i vanlige butikker, det var også en grunn til at jeg foretrakk å handle brukt -ikke noen sånn segregert avdeling for tjukkaser, liksom...!
Men, det er andre ting med polyester som ikke er så heldig -de kan ikke ha lukta så godt på syttitallet, for å si det sånn..!

Men, takk for tips med posene. Jeg pleier ikke å bruke pose om det ikke er helt nødvendig, men jeg har også en innmari stor veske
Jeg er ellers såpass opptatt av miljøet, så dette burde jo ikke være et stort offer.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat