Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 19:33   #10
estorilskreppa
Medlem

estorilskreppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 45
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.

Hei igjen. Litt deppa nå. Var på vekten idag etter et lite opphold (har tendensen til å veie meg for ofte) og den hadde gått opp med 100 g TILTROSS for store innstramninger de siste 2 ukene. Har vært veldig bevisst, siden vekta sakte, men sikkert hadde begynt å krabbe oppover igjen. Vet at 100g ikke er noe å deppe over, men det går FEIL vei. Skjønner ikke hva jeg gjør feil!!!

Men nok om dagens nedtur og over til min totale nedtur... Har på langt nær gått ned så mye som deg, men rundt 8 kg. 6 av dem på ketolyse og 2 på generell lavkarbo. Gikk ned to til i sommer, altså 10 kg totalt, men det er de to siste som har sneket seg på igjen. Så jeg prøver nå å endelig nå målet mitt - rundt 63 - og holde meg der. Tenker at lavkarbo er min filosofi, men trenger nok litt hjelp nå til å finne ut hvor det glipper. Kanskje vi skal dele litt menyer? Hvordan ser en god dag ut for deg?

huff,kjenner til den der...det stopper opp noen ganger mens kroppen henter seg inn igjen,min erfaring er at det har vært en bitteliten justering på enten hva jeg spiser eller mengden som skal til...har du journal? jeg skriver inne alt hva jeg spiser ,drikker,vitaminer,trening,og vekt hver dag i min journal,om du har journal så vil jeg gjerne følge med deg dag for dag der det kommer sikkert til å gå 1-2 uker før jeg virkelig går nedover nå for på fredag veide jeg 65 og på søndag 67 så de 2 kg er vann pgr av mye sukker og mel i helgen VI SKAL KLARE DET !!!

estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat