Tråd: Kattetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 21:30   #5
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Kattetråden

Åh! Tusen takk for gode råd!

Albertine: !
Men, jeg har hørt om noe som heter kattetran, det er vel kanskje ikke noe annerledes enn vanlig tran, men det skulle vært fint for glansen i pelsen. Ellers så fikk jeg også et svar om at det er vanlig blant så unge katter å være litt matte i pelsen.

Han er kjempeleken, så mosjon er ikke noe problem, og han er innekatt, ja. Bor midt på Grünerløkka, så det er ikke aktuelt å slippe han ut, i hvert fall ikke før han er kastrert og det begynner å bli vår igjen. Men jeg har ikke bestemt meg. Har han først fått være ute, så er det ikke så kult å ombestemme seg heller.

Nå, i dag hadde han sitt aller første uhell ... Han har brukt kattedoen fra første stund (veldig flinke eiere som lærte alle ungene det med en gang), men i dag så gjorde han fra seg på gulvet i gangen, og det var tydelig at det ikke var meningen, for det var liksom litt og litt i et spor langs gulvet. Jeg hadde vært i dusjen (han har doen sin ved siden av toalettet på badet), og han sto helt desperat og prøvde å spa over det som han pleier, men lite å hente fra et lakka tregulv. Åh, stakkar! Jeg tok han straks opp og putta han i kassa.
Har vært ute noen timer nå, og ingen flere uhell å spore da jeg kom hjem, så det var nok fordi han ikke klarte å holde seg mens jeg okkuperte badet.

Sprayflaske var lurt! Jeg har en stående i vinduskarmen til jukkapalmen min, så det er jo lett tilgjengelig!

Forresten, noen som har erfaringer med kattegress? Skulle være enkelt å plante, og ideelt for langhåra katter mtp hårballer.
Jeg har kjøpt kattemynte på sprayboks. Han ble skremt av sprayen (d'oh), men det førte til full elsk på børsten jeg har kjøpt til han. Spraya den med kattemynte for å letter få børsta han, men i stedet tar han greptak rundt den og det ser seriøst ut som om han kysser og koser på den

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat