Tråd: Kattetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-08, 22:35   #11
Trudeh
Medlem

Trudeh sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Alder: 53
Trudeh er på en erverdig vei

Sv: Kattetråden

Når det gjelder å finne ut kjønnet, så kan man kjenne etter patter, tror jeg. Ellers kan du ta en kikk på den bakfra, og løfte litt på halen, om den har to synlige hull bak, er det en hunn, om det bare er ett synlig hull, så er det en hann. Jeg vet ikke når stenene faller hos katter, men Zappa har i alle fall ingen ennå.[/quote)

Ingen patter og stener i sikte, dessuten ser jeg (tror jeg) bare1 hull, nei dette er flaut. Jeg må nok få noen til å hjelpe meg å se litt tenker jeg.

Dessuten må jeg bare si at jeg er så imponert over disse doene.Det er nytt for meg. Jeg har vokst opp med katter, men de bodde liksom ute og var inne på besøk:-)
Disse nye moderne greiene(som min far sa om doen) er jo helt topp. Null søl, null æsj....det lukter minimalt. Jeg kjøper en sand som er tilsatt babypudder på dyrebutikken. Den er litt dyrere , men du verden den er verdt det.

Sambon var litt skeptisk i starten ang. dette med doen og sånn, men han tømmer og ordner gjerne den doen. Akkurat DET hadde jeg ikke trodd.

Trudeh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat