Sv: Blir kvalm av fett... What to do?
Hei jeg er veldig ny i gamet, har ikke holdt på mer enn 5 dager faktisk.. Sliter litt med tanken på alt det fettet jeg også, kjenner jeg blir kvalm bare jeg tenker på å spise igjen når sulten melder seg. Godteri har som oftest vært det som har ledet meg ut på mørke veien for å si det sånn, men det er overraskende nok det MINSTE problemet etter jeg begynte med ketose, har ikke tenkt over det i det hele tatt, er det noe som kan få meg til å gi opp er det youhurt og frukt. Elsker det rett og slett elsker det..Kjenner store forandringer i kroppen, spiser MYE egg men allikevel føles det som om jeg taper muskelkraft,føler meg faktisk litt syk, om noen skjønner? I morrest startet jeg dagen med AKUTT kvalme og tørr munn og måtte kaste opp,kom kun magesyre. Ble bedre etter det og fikk i meg 2 skiver lollipop`s brød.Drikker sikkert 4liter vann om ikke mer til sammen på en dag, gikk på vekta så klart etter to dager og har gått ned,og det begynner å bli merkbart i ansiktet at jeg minsker, og selv om det burde være takknemmelig nok i seg selv, sitter jeg allikevel igjen med en dårlig følelese. I tillegg får jeg nesten som litt melkesyre!!?? i beina av ingenting liksom,spesielt i morrest når jeg var så dårlig..Får også fryktlige hete byger, klærna blir klam og jeg svetter omtrent så andre kan se det...Aldri opplevd noe lignende,og har ingen rundt meg som er på samme omlegging av kosthold så har bare dere fantastiske sjeler og snu meg til..
VIL VIL VIL klare dette altså,har viljen og det hele. Men føler meg rett kjempe dårlig. Tar kosttilskudd og det hele så tror ikke jeg mangler noe.. Noen fler som har opplevd dette, eller som kan gi med noe oppløftende nyheter..
|