Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-08, 22:03   #19
Ojala
Juniormedlem

Medlem siden: Nov 2008
Ojala er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Synes vel også 60 høres hakket for lite ut for deg, men man skal rives i kroppen sin, og er det den vekten du ønsker så gå for det! Men husk at det er ingenting i veien for å stoppe tidligere dersom kroppsfassongen plutselig er som du ønsker... ingen som tenker på hva vekta viser vet du... og målet er nådd når du er fornøyd, ikke nødvendigvis når tallet på vekten er identisk med målet du har satt deg....

Tusen takk for god velkomst her!! Kjenner jeg blir løftet ett par hakk allerede da!!

Skaldeman er igrunnen ketose det og... mye fett, noe proteiner, lite karber... Men jeg leser litt forskjellig rundt nå, for tenker kanskje Torkilds ketolyse kan passe bedre.. litt mer å velge i føler jeg, og da tror jeg det vil kunne være enklere å gjennomføre... Er vel noe med at man må finne det som passer til seg selv, og som man føler man klarer å fungere med.. For meg er det nemlig snakk om mer enn å gå ned i vekt, for jeg reagerer så mye på mat, og merker at jeg fungerer mye bedre som jeg spiser nå...

Jeg får gi ting tid! Dette skal funke!!!

Ojala er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Utforsker" (hva er det ultimale for meg??) Svar med sitat