Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 11:32   #18
Areola
Supermoderator

Areola sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Dårlig i magen

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

Apropo denne tråden. Jeg er på min andre dag, og plutselig midt på sentret kunne jeg ikke komme meg raskt nok på do. Jeg er av den typen som alltid har kjent sånn svakt at jeg måtte "bommelomme" mens jeg tissa,også ikke trengt å gjøre det før dagen etter, da trangen bare kom når jeg var på do. idag derimot løp jeg på doet og det bare fossa ut. Udelikat emne, vet! Men hva kan jeg gjøre? har lagd brød så skal spise litt brød til to-tre måltid imorgen. Er det mulig at det er det at jeg må innføre brød for å få avføringen til å bli normal igjen? dette var ihvertfall skikkelig ekkelt. ett minutt fra jeg kjente at jeg måtte til jeg ikke klarte holde meg lenger

Det høres litt ut som fett-diare. Og det er.. akkurat det det er
Det kan komme om du spiser mye fett på tom mage. Eller om du spiste maltitol, selvsagt.
Jeg tror det er vanligere i begynnelsen, for kroppen er ikke helt vant til hva den får i seg..