Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 14:12   #13
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Tanker om desember

Personlig skal jeg holde meg på den "smale" tid frem til 22.desember eller 24.desember er planen Og så begynne på nytt rettover nyttår. Tror egentlig ikke det hadde vært noe problem å leve i ketose gjennom jula, men ser på det hele som en belønning for at jeg har vært flink lenge. Skal kose meg med litt gotteri som jeg har kjøpt på taxfreen etter sydenturen nettopp, men mest av alt med klementiner. Jula ellers er jo full i fett så sånn sett skal det gå bra
Har også veldig lenge igjen før eg eventuelt er ferdig med ketolyse, og kjenner at en pause av og til gjør bra for hodet.
Men akkurat no koser eg meg i ketosens verden og håper å bli der helt frem til jul.
Skal ikke bake noe i år er planen, altså av julekaker, tar det heller hjemme hos foreldrene mine og baker litt flere der slik at eg kan få noe av de. Men vil selvsagt være med på bakingen og så kan eg hente kakene rett før jul for å servere gjester. Er heldigvis ikke spesielt glad i julekaker så dette tror eg går bra
Dessuten er det jo så masse anna man kan gjøre i desember utenom å spise, gleder meg masse til juleverkstedet jeg og venninna mi skal ha. Da lager vi lys, pynter til jul hjemme hos meg, lager konfekt som vi gir vekk og i det hele tatt. Kjempekos

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat