Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-08, 19:41   #34
lettereliv
Juniormedlem

lettereliv sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Buskerud
Alder: 37
lettereliv er på en erverdig vei

Sv: Følgetråd for alle som begynte på ketolyse i OKTOBER. "Oktoberklubben"

Hei hei oktoberklubben Morro at så mange ville bli med

Nå er jeg på dag 18! Føler at jeg bare stiger i vekt jeg.... Men vi får se på søndag da (veiedagen) Blir spennende. Hindrer det vektnedgang om man spiser anton berg sjokolade, drikker pepsi max og drikker fun ligth saft? Og spiser bacon snack og IFA? Jeg gjør nemlig alt dette her:s Virker som om det ikke er bra etter hva jeg leser her?? Men jeg er et godismonster og må liksom ha noe erstattning for goddis. Er det NOE av dette jeg nevner som kan drikkes/spises uten at det hindrer vektnedgang??

SÅnn ellers går alt kjempebra Elsker maten, mye enklere og bedre enn mitt gamle kosthold, og jeg begynner å vende meg bra til dette her! Im loving it! Om det ikke fører til rask vektnedgang vil jeg fortsette uansett for jeg trives bedre enn på lenge! Fått mange bedre matvaner også
Før gikk det bare i ferdigmat fra frossendisken eller fjordland pluss maaaasse goddiss HAdde ikke ORK til å lage mat fra bunnen. Og litervis med pepsi max! (drikker mindre av det nå!) Nå har jeg jo funnet ut at å lage mat fra bunnen er jo kjempelett You go girls!!! (and boys!)

------------------------------------------------
All I want for cristmas is weigthloss
lettereliv er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat