Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-08, 10:31   #36
sirimor
Seniormedlem

sirimor sin avatar

Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 60
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: 10 kg eller mindre?

Hei
Jeg vil bare innom å si at dette var en fin og positiv tråd.

Innlegget fra lommelegen var veldig bra og det beroliget meg endel, siden jeg har kommet i tanker om at, nå har jeg kanskje levd veldig lavkarbo (ca 20 karber pr. dag) i altfor lang tid. Det snakkes jo om på Ketolyse at man skal ta en ketosepause etter ca. 6 måneder.

Jeg har aldri klart og være standhaftig nok til å kunne kalle meg en "ketolyser" og derfor har vektnedgangen min gått veeeldig langsomt, dvs. ut og inn av ketose utallige ganger. Nå må det også sies at jeg kun har hatt i underkant av 10 kilo jeg skulle ned i denne 2-årsperioden.

Men, det siste halve året, har jeg klart å ligge helt unna sukker og melprodukter. Så om jeg har vært fysen, (og det er jeg ofte) har jeg kost meg med forholdsvis lovlige ting, og det har gått bra.

Det jeg vil ha frem er vel egentlig det, at nå har lavkarbo blitt en livsstil for meg, omsider. Såå mange ganger har jeg erfart hvor misserabel jeg blir i humøret når jeg detter utpå, så jeg hverken kan eller vil slutte med dette kostholdet. Etterhvert som vekten har krøpet nedover, blir fokuset mer rettet mot helsedelen av det hele. Ren, sunn mat må jo være bra!

Jeg vil gjerne følge med videre på denne tråden

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat