Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-08, 19:38   #43
estorilskreppa
Medlem

estorilskreppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 45
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

Opprinnelig lagt inn av sirimor, her.

Jepp, er nok veldig vaar jeg også...Så som den karbodjunkien jeg er, har jeg innsett at jeg aldri kan gå tilbake til det kostholdet jeg hadde før.
Sånn er det bare, føler jeg nå. Så istedet for å føle at jeg forsaker en hel masse godsaker, så prøver jeg heller å fokusere på alt det gode jeg kan spise.
Tenk, du gjør kroppen din en enorm tjeneste ved å spise som vi gjør.
Sukker gjør meg rett og slett skræmt

nei jeg er helt enig,om jeg går på tanken om å baaaare spise litt sukker/mel osv..eller baaare 1 dag i uken..da er jeg på kjøret igjen klarte jo å holde meg i over 1 år på lavkarbo..men siden jeg ble undervektig og så mye styr i livet mitt så ga jeg vel egentlig litt "faen" og.. når jeg er ferdig med de siste kg mine nå så kommer jeg til å fortsette på samme måten og prøve meg frem med kansje 1 grov skive for dagen,1 potet til maten..osv...prøve forsiktig og følge med på vekten,det er jo litt av en ballanse å finne og..er så glad for ALT det gode sukkerfrie man får kjøpt overalt nå..eneste som er kjipt er jo at det kan gi en del luft og mage besvær ...for og si det sånn,det er IKKE å anbefale og trykke i seg sukkerfritt/maltitol på 1 daten hehe.. det har jeg gjort og det var GRUSOMT

estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat