Nå er vi mange her dere Håper det er flere som følger opp fremover med å skrive inn vekt osv Jeg selv har veiedag i morgen! I dag veide jeg meg da, hadde gått opp 500 gram:s Men jeg spiste veldig mye i går kveld, er liksom stappet i dag og har kun spist 3 ketoskiver! Så forhåpentligvis er de 500 grammene borte snart!!! Det jeg syntes er så fantastisk med ketolyse er at jeg nå, 20 dager etter jeg startet, bare gleeeder meg til å fortsette! Jeg har såå mye pågangsmot! På f.eks grete roede kur hadde jeg nok ikke holdt ut 2 uker uten sprekk engang, og jeg hadde lengtet som bare søren etter godis og fet mat!! Men her kan jeg spise fett som bare det Og det finnes flere typer sukkerfri godis også! Dette er jo den perfekte kur. Jeg reklamerer til ALLE! En venninne har begynt etter min reklame og hun har gått ned 3,5 kilo på under 2 uker! Fantastisk ikke sant?? WE ARE ALL LOVING IT!! KETOLYSE FOREVER <3 (Min blogg er ned10kilo.blogspot.com og der legger jeg inn alt jeg spiser hver dag og skriver ned vekt om noen vil se) HA en herlig lørdagskveld