Sv: Vondt i leggene?
Hei igjen
Leste det siste innlegget ditt LilleM0r, og det er dette jeg synes er merkelig.
Jeg har holdt på i ca 6 uker (startet med Skaldemann, men gikk sakte men sikkert over til ketolyse). Har boken og ketolyse tablettene, som jeg startet med denne uken.
De første ukene var formen upåklagelig, energi, godt humør (pga vektnedgang?), ingen søvnproblemer men kjente jeg trengte mindre søvn enn før. Det eneste jeg ubehaget jeg merket var varmeutvikling (men er også i overgangsalder så det kan spille inn) og ketose ånden (som jeg enten har vent meg til, eller som er blitt mindre). Da tok jeg antioksidanter, vitaminpille og omega 3. Jeg har stixene og er i ketose.
Det er først nå i uke 6 (slutten av uke 5) jeg får problemene med verk/kribling og krampetendenser i legger/ben. Spiser omtrent 15 karb til dagen, flere typer grønnsaker til middag, endel dager med salat til lunsj. De siste ukene vært flink og drikke ca 2 liter vann spredt utover dagen. Tar tablettene (begynte denne uken).
I tillegg er jeg ganske stiv i nakke/skuldre og faktisk hodet. Litt sløv også.
Har andre merket at de har god form for så å snu etter noen uker?
Kan nevne skal til årlig legekontroll i neste uke og da skal jeg få tatt endel blodprøver, så får vi se om det er noe som "mangler". Eneste jeg er tenker kan slå ut er kolestrolen som muligens vil ha økt nå i begynnelsen, men regner med at det ordner seg etterhvert.
Anyone??
|