Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-08, 13:51   #51
Nybegynneren
Juniormedlem

Nybegynneren sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Nybegynneren er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Opprinnelig lagt inn av pjusket, her.

Jeg bestilte først en bok fra bokkilden 31. oktober, og så bestilte jeg like greit full pakke 4. november, i og med at jeg virkelig har lyst til å satse på denne kuren! Håper det dumper ned en hentelapp i postkassa mi i morgen også, for jeg er virkelig gira på å starte ordentlig!

Nå har jeg holdt på siden onsdag og tenkte at jeg skulle veie meg på søndagene. Dette går over all forventning
Jeg begynte i det små før jeg fikk boka, og det tror jeg har gjort slik at jeg har kommet så godt i gang. Jeg veier ikke maten, med tar det litt på slump.... Kanskje ikke lurt, men dersom jeg stopper opp kommer jeg til å begynne å veie.

Jeg synes det blir litt vanskelig med mat på jobben. Prøver å spise et eller to egg til frokost, til lunsj blir det kantinemat, det blir en del variasjon der, men etter det er det ikke mat før jeg kommer hjem - ca 6-7 tiden. Da er jeg kjempesulten og da blir det noe rask middag...

I går prøvde jeg å lage lage pizza-bunn av bakemixen. Jeg brukte oppskrifta som sto boka, men følte at røra ble for tynn så jeg hadde et par spiseskjeer ekstra.. Pizzaen synes jeg ikke var så god - den ble veldig tørr. Jeg sjekket boka om jeg hadde gjort noe feil og der la jeg merke til at det stod 2 dl SOYAPROTEIN. På bakemixen var det også oppskrift på pizzabunn, men der stod det 1 dl BAKEMIKS Kan være derfor det ble tørt Jeg endte med å kun spse fyllet

Nybegynneren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketosekuren. Start 5 november 2008. Ny start 9 november 2009. Svar med sitat