Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-08, 23:01   #59
Nybegynneren
Juniormedlem

Nybegynneren sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Nybegynneren er på en erverdig vei

Sv: Ny på Ketolyse, starter rundt 1. november. Noen flere?

Opprinnelig lagt inn av Ella-A, her.

Hvis du skal lage pizza ved en senere anledning vil ihvertfall jeg anbefale Kristin_B sin pizzabunn:
http://forum.lavkarbo.no/showthread....ight=pizzabunn

Jeg brukte også Iset's pizzasaus sammen med kjøttdeig og løk og pizzaen ble KJEMPEGOD!
Viktig å ha godt med krydder i pizzabunnen, ellers kan det fort smake egg. Jeg hadde litt over en ts med hvitløkpulver ihvertfall. Smakte på røra og syntes den smaka dritt egentlig, smakte altformye hvitløk, men når bunnen kom ut og fyllet kom på var den nydelig!
Min kjære derimot bare klagde over at det lukta sånn hvitløk mens bunnen stektes. Uansett, veldig godt! Anbefales å lage en stor pizza og fryse ned pizzastykker så du kan spise senere, det gjorde jeg

Hva hadde du slags fyll på pizza da?

Tusen takk for tipset Vi pleier å ha pizza hver lørdag, så denne skal jeg prøve neste lørdag.
Når det gjelder fyll, så lager jeg en pizzasaus selv av masse forskjellige ingredienser: tomatpure, paprika, gulrot, ananas, hvitløk, jalapenos, litt sukker, soyasaus, løk, carrypulver, paprikapulver, piffi. Dette er ikke alt, men akkurat nå husker jeg ikke mer... Jeg kjører alt med stavmikser og hiver i frysen. Jeg ser jo at det er nok for mye karber her, men trøstet meg med at jeg hadde ikke like mye på som jeg hadde til mannen og barna
Jeg hadde også på kjøttdeig, paprika og ost. Klippet også opp noen strimler med bacon som jeg la oppå osten.

Sist redigert av Nybegynneren : 09-11-08 kl 23:15.
Nybegynneren er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver meg på Ketosekuren. Start 5 november 2008. Ny start 9 november 2009. Svar med sitat