Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-08, 11:15   #1
Fomle
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Alder: 41
Fomle er på en erverdig vei

Er dette for meg?

Vel.. første uken gikk bra. Andre uken, ikke fullt så bra. Besøk hos en venninne, ritz kjeks (ikke såå mange) grønnsaker og dip. Hun hadde laget "sunn" snacks fordi hun visste jeg var på diett. Fikk jo helt dårlig samvittighet fordi jeg egentlig ikke kunne spise det, hun hadde disket opp, så jeg måtte jo ta litt. (ikke store mengder som før, så måteholden, og det er jo nytt..) Lørdag: burger king, ja, har en samboer som er vill etter junk, og han hadde datteren denne helgen, så da ville de der og kose seg. Ikke så lett å motstå når man ikke har spist noe hele dagen, jobbet tidlig skift på jobben, kom hjem litt før ti på morgenen og gikk å la meg sto opp 13, og løp til byen.

Bestilte Fedon burger, men det fikk jeg ikke. Så da ble det med vanlig brød.. ingen pommes eller noe.
Søndag: familiebesøk.. holdt meg til rent pålegg (kalkun) og eggerøre.. litt laks også. FLINK.. synes jeg, når alle satt med div. iser og kaker ved siden av meg.

Men så... kom det som får meg til å tvile. Kjørte småen i BHG, og hadde glemt min egen mat (har mat fra spis deg slank.no). Gikk på butikken.. Men hva P******kan man kjøpe der da? Som ikke krever tilberedning? En pakke med kokt skinke fristet jo ikke akkurat.

Hva gjør dere når dere kommer i en "matløs" situasjon? Var jo sååå sulten.. Endte opp med en skinkepakke, en pepsi max og retur til heimen. Droppet lesesalen, og nå sitter jeg hjemme og skal lese. Litt irritert på meg selv. For er ikke sååå effektiv hjemme.

Noen gode tips å komme med? Slik at jeg ikke gir helt opp etter bare to uker.

HJELP!

Fomle er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat