Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-08, 14:35   #4
Karbosara
Seniormedlem

Karbosara sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Fjerdingby
Alder: 58
Karbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastiskKarbosara er bare helt fantastisk

Sv: Er dette for meg?

Opprinnelig lagt inn av Fomle, her.

Ja, var tanken min med ost/skinke. Å rulle det sammen og spise. Det er jo godt. Men kjenner savnet etter brød o.l. Noe som metter litt mer. Ikke at jeg er direkte sulten...

Brød blir du sulten av...men ost og skinke blir du mer varig mett av...min erfaring dette...bare lit uvant å spise bare pålegg...litt uoppdragent, liksom...hihi...men kroppen din vil takke deg for det etterhvert...

Sitat:

Bacongull... er liksom noe inni meg som skriker fy fy!

det er nok noe salt ja, så det er ikke å anbefale som daglig mat, men likevel mye bedre enn potetgull, eller hamburger MED brød...hva er fyfy? Fettet? Det skal du jo ha! Herlig, ikke sant? Men Maarud baconsvor har veldig lite karber, og er den beste av de, sånn ernæringsmessig...

Sitat:

Og hvor mye av alt? Lavkarbo krever planlegging, det har jeg skjønt. Og det er langt i fra min styrke. Holder ut en stund til viktigst å kvitte seg med junk vanene og godteriet tror jeg.

Lavkarbo er jo et generelt uttrykk...det kommer an på hvilken filosofi du vil legge deg på....jeg spiser til jeg kjenner meg fornøyd og mett. Ikke mer. jeg teller karber, ikke kalorier, og jeg er blitt veldig oppmerksom på at hvis jeg ikke sluker maten fort, blir jeg faktisk mett før jeg får spist så mye jeg trodde jeg måtte spise...jeg holder meg til under 15gk daglig og bruker grønnsaker som "brød"...bruker fett i maten der jeg får det til...fete pålegg osv...uvant i begynnelsen, men nå syns jeg at det er mer lettvindt på denne måten enn det det ellers ville vært...da måtte jeg jo ha laget matpakke med brød og pålegg, nå, tar jeg med meg pålegg og er fornøyd...må innrømme at jeg følte meg litt rampete til å begynne med, men nå tenker heg ikke på det lenger

Sitat:

Takk for svar.

Bare hyggelig!

Karbosara er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren, startet 1.nov, 2007 Svar med sitat