Sv: 10 kg eller mindre?
Opprinnelig lagt inn av Sandy, her.
Æsj... er tilbake etter søndagsmiddag hos svigers. Det er så vanskelig å være der. De vet SÅ godt at jeg går på "diett" som de kaller det, men hver gang jeg takker nei til poteter får jeg bebreidende blikk og spørsmål: "hva, skal du ikke ha poteter?"
Denne delen pleier å gå bra, men så er det på tide med dessert. Da begynner runde nr. to... "For du spiser vel litt dessert??? Det går vel bra??" bebreidende blikk igjen.... Klarte ikke å ta en ny runde med forklaringer idag, og måtte tvinge i meg litt sjokoladepudding. Men tror dere ikke jeg måtte på'n igjen til kaffen da???? Sitter her og er litt snurt. Har spist så godt og bevisst i hele dag, bare for å ødelegge det med noen få biter dessert som jeg ikke klarte å nyte en gang. Litt frustert nå, altså! Men imorgen begynner en ny uke, og det byr vel på nye muligheter...
hmmm,gud så kjipt av de men det er jo desverre så mange som ikke forstår dette med lavkarbo , spesielt de som tror fast og bestemt på at poteten er sååå sunn og næringsrik,noe den ikke er da jeg kjenner meg godt igjen,kjempe koselige mamsen til nye typen lager ALTID masse mat/kaker/is osv når vi er på besøk der og i går så var det vafler og is som stod på menyen,jeg takket nei med at jeg nesten nettop hadde spist frokost unnskyldningen det kommer noen komentarer og jeg føler meg jo litt dum der jeg sitter men men... håper de gir seg snart for din del,er ikke noe kjekt å føle at alt du klarer å motstå skal bli ødelagt av "tvangsforing"

|