Sv: 10 kg eller mindre?
Opprinnelig lagt inn av Ojala, her.
Hei igjen
Tenkte jeg fikk begynne med litt "gladnyheter" - vektnålen har jo ikke beveget seg for meg- de få grammene forkjell jeg har sett (type 200g ol) har jeg ikke klart å glede meg fullgodt over når jeg har lest om alle andres kilo som har rast ned de første ukene. Vel, har holdt meg av vekten en god stund nå, og innså plutselig her i morges at jeg har gått ned 2,5kg på de tre ukene siden jeg startet. Det er da noe!! Veldig glad for det altså!!!
Så kommer "nedturen"... har bestilt time for å undersøke magen min, og MÅ spise "normalt" for å trigge mest mulig fram til dette... Mao - tilbake til vondt i magen, opp i vekt, null energi etc. Flott å endelig få undersøkt dette her, men kjenner at jeg er ikke helt klar for å endre spisingen når jeg ENDELIG har funnet noe som fungerer... Vel, får prøve å tenke positivt - nå VET jeg jo at det finnes noe som fungerer, som jeg kan gå tilbake til så fort denne undersøkelsen er ute av verden. Og finner de ut at jeg har cøliaki eller noe annet, så kan det jo ikke bli annet enn bedre fra da av, sant?
Nå er det mandag dere - lykke til med en ny strålende uke! Dere er så flinke alle sammen! Stå på, så når dere snart målene deres!!!
hei,2.5 kg er jo kjempe bra det...nå vet du ialefall at lavkarbo mat funker(når du kan begynne på an igjen ) tenker det skal bli kjempe deilig å finne ut av dette med cøliakien ja ,masse lykke til :klem :

|