Vis enkelt innlegg
Gammel 11-11-08, 10:15   #58
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Følgetråd for alle som begynte på ketolyse i OKTOBER. "Oktoberklubben"

Flink du er som lar pepsien stå

Selv spiser jeg til tider altfor lite karbs, og det vet jeg ikke er bra. Spesielt med tanke på vitaminer og andre grunnleggende stoffer vi trenger. Gjør ikke dette for å spare karbs, men fordi jeg rett og slett ikke orker mere mat.
Prøver å ha en dag i uka der jeg spiser litt mer karbs, altså mer enn 15, fordi jeg tror det hjelper at kroppen får litt å jobbe på av og til.
Jeg har igrunn ikke merket det på vekta, men det kan jo stoppe opp når eg minst aner det. Derfor er planen å kutte opp grønnsaker og ha de i kjøleskapet slik at det er lettere å lage til middag og eg får i meg nok.

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat