Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-08, 13:25   #13
Veggpryd
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 58
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Foseid "Spis deg slank" kontra Ketolysekuren

Hvis jeg ikke tar helt feil, er det ikke noe særlig med fett - og ihvertfall ikke naturlig fett i produktene til Foseid. Når man kutter ut karbohydrater som energi-kilde må du ha en annen - nemlig fett. Det er mange "lavkarbo"-produkter ute på markedet, men mange av de tror fremdeles at naturlig fett er fetende og farlig. Med naturlig fett mener jeg fra kjøtt- og meieriprodukter.

Moren min kom stolt hjem fra butikken (COOP) for et par måneder siden, og hadde kjøpt en kokebok som lå i grønnsaksavd. "Lavkarbo" het kokeboken. Allerede i innledningen står det at mettet fett er en av "værstingene" i kostholdet vårt, og oppskriftene er uten særlig med karbohydrater, men mangler fullstendig fett også. Ikke særlig næringsrike retter med andre ord. Boken er helt ubrukelig.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat