Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-08, 11:02   #110
nattfrue
Seniormedlem

nattfrue sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Oslo
Alder: 49
nattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snillnattfrue er virkelig snill

Sv: Følgetråd for alle som begynte på ketolyse i OKTOBER. "Oktoberklubben"

Opprinnelig lagt inn av paula2angeles, her.

Pappa fyller 70 år på lørdag og skal ha ett stort selskap. Det blir masse god mat og ihvertfall masse kaker og andre desserter som er fy for meg..
Har tenkt på om jeg skal glemme ketolysedietten på lørdag og bare kose meg. Men gjør jeg det må jeg helt sikkert begynne på nytt igjen..
Er det best å ikke "sprekke" eller gjør det kanskje ikke så mye om jeg tar ett par kaker?

Du kan jo bake lavkarbokake og ta med? Det er mange gode oppskrifter i forumet. Kan anbefale Black Sunday, for eksempel

Jeg spiste en sjokolademousse på bursdagen min, etter å ha vært på ketolyse i nesten 4 måneder. Det var skikkelig ulurt. Jeg ble ordentlig uggen og uvel av sukkeret. Ikke sikkert andre opplever det samme, men jeg vil bestemt hevde at dersom man skal ryke på karbokjøret sånn ut av det blå, så er ikke sukker stedet å starte.