Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-08, 19:31   #7
Lillis
Juniormedlem

Lillis sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Alder: 57
Lillis er på en erverdig vei

Sv: Svimmel/uvel ...

Opprinnelig lagt inn av kikja, her.

Jeg var vel på 6. dagen (en søndag) når jeg plutselig ble svimmel - våkna først tidlig på dagen og måtte på do (normalt for meg..), og måtte støtte meg til veggen på vei til badet og tilbake til senga.. Sovna igjen, til tross for at senga snurra veldig rundt (kjentes ut som når man legger seg på stigende alkorus ) våkna igjen, og var like svimmel... Var svimmel hele dagen, til jeg la meg... Var heldigvis hjemme hos mamma da - var godt å ha mamma der Våkna på mandagen og var ikke svimmel, bare slapp... Så en meget bekymret mamma turte under tvil å la meg kjøre tilbake til Oslo alene... Hadde da min første ED-kontroll hos legen den tirsdagen, og tok opp svimmelheta, ho tok prøver og fant ingenting som ikke var som det skulle, og konkluderte med at jeg nok hadde hatt ett blodtrykksfall som følge av dietten

Takk for svar:-)
Det kan høres veldig likt ut som jeg hadde dette her...
Jeg var aller værst på søndag, hadde et par karusellrunder på mandag, på tirsdag var jeg sånn normalt svimmel hele dagen og i dag er jeg bare slapp og sjelven.....sånn som man er etter noen dager i sengen med feks influensa.
Har snakket med Lindbergklinikken i dag, og det kan komme av dietten. Det er sjelden noen reagerer sååå ekstremt, men det skjer.
Så da håper jeg på enda mer bedring i morgen.....

Lillis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogen kost Svar med sitat