Sv: Hårvekst
Opprinnelig lagt inn av Jabba, her.
Og hvis det ikke skjer - altså barta skal bort! Men jeg liker ikke tanken på å vokse den bort - da vokser det jo bare ut igjen - værre enn før har jeg en mistanke om. Men hva med laser? Funker det?
Noen som har prøvd hårfjerning som funker og vil dele litt kunnskap?
Jeg er ingen ekspert, men jeg jobbet i hudpleiesalong noen år tilbake, og ble "utsatt" for hårfjerning ved voksing...først og fremst på legger og under armer. Har også prøvd bikinilinjen, og det blir veldig fint, men er litt ekstra ubehagelig syns jeg, så det blir heller sjeldent at det skjer.
Men: Min erfaring med hårfjerning ved voksing er positiv! Hårene som vokser ut er mykere enn ved barbering og de klør ikke, og...jeg har fått mindre hårvekst! Jeg lover! På leggene har jeg så og si ikke hårvekst lenger, enda det nå er lenge siden jeg slutte å gjøre dette jevnlig. Håret under armene er ikke på langt nært så fyldig som det var.
Har jo ikke noe erfaring med hår over leppen, men jeg syns det ville være rart hvis det skulle være annerledes der...så hvis du tåler behandlingen uten å få utslett, så ville jeg faktisk anbefale dette!
Lykke til!