Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 11:47   #3
LilleM0r
Seniormedlem

LilleM0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Sør-Trønder i Tigerstaden
Alder: 65
LilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressursLilleM0r er en virkelig god ressurs

Sv: Min første uke på ketolyse...

Hei Tudeleideisann
Gratulerer med vel overstått første uke! Det ser ut til at du gjør det mye riktig, men det er synd at du ikke har boken.
Kan du ikke ta en tur på biblioteket? De har den der - og da kan du lese den gratis
For det er svært viktig at du kjenner teorien bak kuren. Boken lesee av de som lykkes - opp til flere ganger (ref Gerd) , den er vår "bibel".
Der får du svar på alt som måtte dukke opp underveis - sammen med forumet her inne som et supplement.

Boken - og vi som har gått på kuren en stund (jeg har holdt på siden 20.september) anbefaler at du følger kuren slavisk de første 4 ukene.
Jeg for min del spiste ikke sjokolade, alkohol, brød eller eksprimenterte med noe i den tiden. Slik får du en god start.

Og jeg er enig med deg - dette er en flott kur! Opplevde det samme som deg når det gjleder humør og energi og mange andre ting

Lykke til - dette klarer du!
Og vi er mange her inne som kommer til å støtte deg

Sist redigert av LilleM0r : 23-11-08 kl 13:45.
LilleM0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse- nu mere Skaldeman :) Svar med sitat