Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-08, 20:51   #74
estorilskreppa
Medlem

estorilskreppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Alder: 45
estorilskreppa er på en erverdig vei

Sv: 10 kg eller mindre?

heeeeei igjen folkens kjempefint innlegg ,kjenner meg igjen med dette jule styret,i fjor var det ikke noe lavkarbo på meg men da var jeg også undervektig..året før skulle jeg etter planen kun spise lavkarbo og sukkerfritt i julen,bakte masse sukkerfrie kaker ,sukkerfri marsipan og hadde med meg sukkerfritt godterier til kr sand der vi skulle feire jul hos svigermor og familien der...MEN det røk ganske fort når alle kakemenn og,og,og kom på bordet.. husker jeg angret etterpå,uggen,kvalm og dårlig...dårlig samvittighet osv osv.. denne julen blir det lavkarbo og sukkerfritt med untak av 2 dager og det blir julaften og nyttårsaften..nå vet jeg at det går helt fint ,jeg har ikke noe savn etter mel,sukker osv i det hele tatt og koser meg med de rutinene jeg er kommet inn i i løpet av de siste 3 ukene vet jeg vil leve på denne måten og kun ha en høy karbo dag en sjelden gang i blandt.. ellers så er vekten på 64.8 og jeg er stooor fornøyd..håper på å se 63 tallet til helgen igjen

estorilskreppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo generelt Svar med sitat