Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-08, 13:33   #1
Kanonada
Medlem

Medlem siden: Oct 2008
Kanonada er på en erverdig vei
Unhappy

Dag 2, Form: Laber!

Hvor lang tid bruker man vanligvis på å komme i ketose første gang? Jeg tenker at jeg ikke tester med stix før ved utgangen av dag 5 for å unngå å bli for opphengt i det..

Men,dagen idag,altså. Dag to, sov drøye 11 timer i natt, følte meg som en zombie da jeg omsider dro meg ut av senga,fortsatt føles ikke øynene helt åpne. Jeg har ikke direkte hodepine,men mer tendensen til en,er liksom litt tung i hodet og det murrer litt. I tillegg føles hele kroppen mørbanka, rett og slett dagen etter intens trening -bare at jeg ikke har trent.. Har hørt at noen får leggkramper når de starter,men jeg har ikke kramper og ikke er det lokalisert legger heller(Bortsett fra smerte rundt knær som jeg ikke vet om skyldes dette kostholdet engang).Generelt tung og vond idag altså, føles ikke bra.. Erfaringer? Råd?

Det ble ca 13-15 karbs igår. Dagen idag startet med omelett av to egg, biter av rent svinekjøtt,2 ss fløte,5 skiver gräddost, salat med ruccola,tomat,agurk og rødløk. Må si det er slitsomt med slike enorme frokoster.. Savner havregrøten min igrunn..

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat