Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-08, 19:54   #14
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Helt ny på dette, noen med starttips?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Tror jeg må skaffe meg den boka snarest. Er det slik at jeg kan spise hva som helst bare det ikke inneholder sukker eller karbohydrater? Kan jeg spise f.eks baconsvor til snacks? så mye nøtter og egg jeg vil? Føler at det blir helt feil å skal spise så mye fett, men hvis det hjelper så.. Er nå på 2. dagen og er avhengig av litt snacks til tv-kvelden i kveld.

Må vel også kjøpe meg sånne sticks. Hadde vært morro å finne ut når man kom i ketose. Det er vel ketosekuren jeg ønsker å følge, men har bare ikke hatt tid til å skaffe meg all info om det ennå.. Småbarnsmor som jeg er

Nei du kan ikke spise alt selv om det ikke inneholder sukker

Karbohydrater skal du ha i form av grønnsaker (som vokser over jorda)
Ikke lettprodukt, spedd mat osv...
Viss du skal følge ketolysekuren, bør du anskaffe deg boka og lese den godt. Og følge den slavisk de første ukene til det setter seg

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat