Tråd: Utslett
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-08, 08:49   #17
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 45
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Utslett

Bare som et lite tillegg til det Energibunten skrev, så er jeg kvitt alle allergiene mine; Pels, pollen, nøtter og sitrus. Vet ikke om det ble verre før det ble bedre, da jeg la om kostholdet på høsten og ikke utsatte meg for de andre kildene til allergi før det hadde gått en stund.
Men, jeg ble tørr og kløete i huden, fikk kviser, hvilket jeg aldri hadde hatt før, men sto det ut og til slutt ble det faktisk bedre enn i utgangspunktet, enn om jeg hadde ferskenhud før
Jeg pleide å klø hendene og bringa til kjøttkaker hver vår. Det har ikke skjedd siden jeg la om kosholdet. Og så har jeg endelig oppfylt en livslang drøm og anskaffet meg katt.
(Bare måtte dele, for dette er noe av det fineste som har oppstått som en bieffekt av kostholdet!)

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat