Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-08, 11:07   #17
Fungirl
Supermoderator

Fungirl sin avatar

Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Fungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressursFungirl er en virkelig god ressurs

Sv: Vektnedgang, men ikke i ketose!

Sitat:

Mener du at en lettere kommer i ketose om en øker grønnsakene? Enig at de fleste karbene bør komme fra grønnsaker, men at det skal være lettere å komme i ketose ved å øke grønnsakene kan jeg ikke helt forstå. Men muligens jeg har misforstått ?

Mener ikke at det er lettere å komme i ketose av å spise grønnsaker, formulerte meg kanskje litt dårlig. Men hvis man spiser 15 g karbs for dagen og mesteparten av dette kommer fra meieriprodukter og brød så kan det være at man spiser feil sort karbs slik at man ikke kommer i ketose.
Som du skriver så er det veldig forskjellig hva vi kan spise, så derfor tenkte eg at det kanskje kunne være for lite grønnsaker og for mye av andre ting

Fungirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gastric Bypass utført 07.02.11 Svar med sitat