Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 15:54   #33
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Ok, jeg hører hva du sier HP, og er ikke enig, men vi kan ta det i en annen tråd enn i en tråd som ligger under Atkins.

Jeg er enig i det du skriver her:

Opprinnelig lagt inn av HP

Kunstige søtstoff skal være fallskjermen - ikke daglig døyving av et søtbehov som ideellt sett ikke skal være der

For eksempel blir det helt feil om man bare MÅ ha baconsvor og kunstig søtet sjokolade hver dag, fordi det er "lov". Man har da kanskje ikke endret innstilling til disse matvarene.

Men for en som går på Atkins induksjon (som jo denne tråden handler om), ikke får til å lage lunsj en dag, og ser at det blir fryktelig mange timer mellom måltidene. Er det da så feil å kjøpe en Atkinsbar? Ikke er det kunstige søtstoffer i den, og det står på at det er for alle fire faser. Skjønner at man kan bli forvirret, om man da får høre at man er "slave av egen søthunger". Hvor går grensen for når man er "avhengig" kontra å betrakte en bar eller shake som et lettvint måltid?