Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-08, 13:31   #10
Nicpins
Seniormedlem

Nicpins sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 55
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hvor mye vann man bør drikke?

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

Av ren nysgjerrighet. Jeg har lest det raskt en gang, men hadde lyst til å lese det en gang til for å se om det var "vitenskapelig" begrunnet.

Tror "vitenskapen" omkring dette går ut på at prossessene i kroppens celler trenger vann for å fungere; DET er jo vitenskapelig bevist. Og når man brenner kroppsfett istedet for lettilgjengelig karbo, så er denne prossessen mer kostnadskrevende på vannet i cellene, hvis man kan si det sånn. Men jeg regner med at alt dette vet du allerede. Min egen empiri i sakens anledning går ut på at når jeg har drukket mindre enn 2,5 liter vann en dag, så våkner jeg neste morgen og føler meg "fyllesyk", (dehydrert). Quod erat demonstrandum.

Opprinnelig lagt inn av Adriane, her.

For meg er riktig kosthold å slippe medisinering.

Ja ikke sant? Samme her. Hurra for kropper som fungerer og er snille med oss!

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat