Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 16:51   #34
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av MHM

Men for en som går på Atkins induksjon (som jo denne tråden handler om), ikke får til å lage lunsj en dag, og ser at det blir fryktelig mange timer mellom måltidene. Er det da så feil å kjøpe en Atkinsbar? Ikke er det kunstige søtstoffer i den, og det står på at det er for alle fire faser.

Jeg syns ikke det er feil på kjøpe en Atkins-bar INNIMELLOM -

MEN men jeg syns det er dumt å jevnlig erstatte måltider med en Atkins bar. Og det har folk veldig lett for å gjøre .... dessverre. De inneholder splenda og maltitol - og disse søtstoffene har min toleransegrense sunket for. Jeg tåler bare 1/4 nå jeg - heldigvis....

Nå hadde det sikkert ikke stått fase 1 på de barene om Atkins hadde levd. Han var helt i mot slike ting på Induksjon..... men det er også en annen historie.....