Vis enkelt innlegg
Gammel 04-03-05, 21:55   #8
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Vet ikke hvor langt utafor tema vi er ,men poenget er å finne en vei å leve på som lavkarbomenneske.
Jeg har kanskje ikke så mange kilo jeg må ta av lengre,men jeg må ned for å beholde helsa. For mitt største problem var høyt blodtrykk.Da jeg begynnte med lavkarbo gikk jeg på medisiner og veide 83 kilo(162 høy) og det er en BMI på 31 så vidt jeg husker,nå er problemet å komme litt mer ned for jeg var faktisk på 64 kilo en periode,men så gikk internett til h.........og et opphold på flere måneder. Det viser bare hvor mye jeg trenger dere alle. HURRA for bredbånd.!!!!!!!!!!!!!!!!!!1