Sv: Sammensetningen
Heisann!
Ser ut som vi to har startet samtidig siden jeg også akkurat ble ferdig med min 4.dag på ketolyse.
Jeg har ikke helt de samme problemene som deg. Jeg sliter med at jeg er kvalm og har ingen matlyst. Klarte å spise nok de 3 første dagene, men igår var dette alt jeg fikk i meg:
1 stekt egg med 3 tynne baconskiver til frokost
ingen lunsj
litt kyllingkjøttdeig i enchiladas krydder og salat til middag
2 tynne skiver skinke til kvelds
Jeg klarte ikke tanken på å kjøre på mer fett til noen av måltidene. Slet nok med å få i meg det lille jeg spiste. Jeg hadde utslag på stixen fra dag 1, men så det på stixen igår at det antakelig ble for lite fett da utslaget ble mindre enn foregående dager.
Det føles heldigvis litt bedre idag så håper jeg klarer å spise nok idag. Har i allefall kommet godt i gang med en herlig omelett!
Ellers sliter jeg også med nattesøvnen. Sover 2-3 timer og så våkner jeg lys våken, urven i kroppen og må stå opp for å ikke bli helt gaal. Noen andre som har opplevd lignende?
Ellers er jeg veldig fornøyd med vektnedgangen. 4kg på 4 dager. Det er vel mest vann men hjelper på motivasjonen å se at det har gått så fort.
Ønsker deg masse lykke til videre. Tror det er viktig at man ikke mister motet tross litt startvansker. Vi er ikke de første som opplever det. Vi må bare tenke på målet og hvor herlig det vil være å kunne gå inn i julehøytiden med noen kg mindre.
|