Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-05, 00:39   #9
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Beundrer Nille som klarer å bake en Atkins-kake og ha ETT stykke til dessert hver dag. Jeg bakte Decadence Sjokoladekaken en gang, spiste opp hele kaken på en dag... Vel, jeg og mannen da.

:løper og gjemmer seg i skam:

Du ska'kke skamme deg for det vettu. .... også vet du jo at hu der Nille er litt sær. Det MÅ være den medisinen hun spiser tror jeg - Den som kommer fra Sveits og heter Lindt ...

Teori: (når en melkesjokoladeperson som før spiste 100 gram av den HVER dag, begynner med sååååååå mørk som 85% Lindt. Da ER det nok med 10 gram). Og det samme gjelder for kaka. Det er bare å ha mindre søtstoff i, så er det nok med mindre. Dess søtere, dess mer får du lyst på !! )

Ikke noe å beundre altså, - dama er jo unormal