Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-05, 16:15   #40
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Wink

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nille: det var nettopp det jeg mente ja. At han kaller det for SITT, at han har utviklet konseptet selv, når alt egentlig er kopiert fra andre lavkarbo-konsepter, bare mikset og trikset litt med. Jeg er kjempeglad for at han er med på å opplyse mennesker om lavkarbo, og han gjør en kjempebra jobb. Men han burde kanskje gå ut litt annerledes med det, så folk ikke tror han har "oppfunnet" dette selv.

Hei
Jeg synes det er fint du tar opp denne debatt. Jeg har forventet dette spørsmål om relasjonen til Atkins.Det måtte jo komme opp. Ikke mange utenfor forskermiljøet vet om Professor Hans Bassøes store innsats for personer med fedme og spiseforstyrrelser.
Jeg meren ikke jag har skrevet at jeg har oppfunnet ketogene dietter, hva hjemmet skrev i sin artikkel står jo for deres regning. Men at jeg har laget et Norsk og komplett konsept mener jeg jeg kan ta lidt av æren for.
Vennlig Hilsen
torkil Andersen

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat