Vis enkelt innlegg
Gammel 07-05-04, 13:58   #2
Skorpia
Seniormedlem

Skorpia sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 65
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Unnskyld meg,men jeg synes faktisk det er en del fornuftig i det han sier jeg,for vi normenn kjøper i bøtter og lass og til dels alt for mye kosttilskudd.

Han sier jo også at noen ting kan ha virkning,men faktum er at vi spiser ofte for mye av det.

Klart spiser vi lite av den riktige maten,trenger vi kosttilskudd,og en må selv vurdere hva en trenger. En som spiser lite fisk trenger helt klart omega 3 tilskudd.
En som spiser lite grønnsaker trenger betakarotener osv.

Og folk som har diverse sykdommer bør jo prøve seg fram for å finne ut om enkelte ting kan ha en positiv effekt.
Jeg har prøvd en haug med ting opp igjennom årene for å føle meg bedre,og uten at det har vært noen virkning overhodet.
Eneste som gjorde meg friskere var Atkins diett, og et tilskudd av vitamineraler.

Vi må være åpne for hva andre sier selv om de ikke er Atkins tilhengere,
Atkins er ikke noen gud,men en hjelp til å få oss friskere og slankere,men jeg er slett ikke sikker på at Atkins er løsningen for resten av livet,men heller en mellomting.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat