Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 09:13   #10
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Ketolyse/lavkarbo - proteinpulver og kreatin?

Skal forsøke å ta ca 50-70g proteinpulver av det jeg allerede har fordelt på 2 shaker (vann) om dag. Jeg har vel et par isbokser igjen med proteinpulver.
Jeg ligger normalt så lavt på karbene ellers at det slett ikke er sikkert at det vipper meg ut av ketose. Verdt et forsøk.
Hvor mye cocosa bør jeg ha i shaken? Jeg har brukt å slenge oppi en god dæsj med extra virgin olivenolje...

Skal prøve å ta protein+kreatin sammen med at jeg hiver meg på RYP fremover...så får jeg om 6 uker gjøre opp status.

Når jeg evt har svidd av det proteinpulveret jeg har får jeg kjøpe noe annet med mindre karber, har kikket litt på Pro-90 Isolate fra www.tn.no...
Det har 1,5g karbo/100g. Er dette ok?
Trenger noe som smaker GODT siden det skal blandes med vann - det jeg har nå er ikke noe særlig blandet med vann, men vet av erfaring at jeg venner meg sånn passe til smaken. Acquired taste antar jeg.

Om jeg om 6 uker har lagt på meg fett igjen vet jeg nå hva som skal til for å bli kvitt det igjen!

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat