Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-08, 10:33   #97
screwball
Seniormedlem

screwball sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: Tromsø
Alder: 46
screwball er ny på veien

Sv: Hei! Ny her inne!

Hmm, ingen kommentarer til min lange avhandling...
Jaja. Jeg skriver litt likevel jeg.

I dag går startskuddet for et knallhardt treningsregime (og kreatin+proteinshakes) som forhåpentligvis vil vise brukbare resultater. Jeg hadde tenkt å starte på grunnprogrammet på RYP (Release Your Potential) i dag, men da jeg vet at de 16d jeg har fri rundt jul/nyttår vil medføre lite trening (S.A.T.S er jo stengt flere av disse dagene) så starter jeg på dette mandag 5.januar. Programmet går over 6+1+6 uker = 13 uker. Så det passer utmerket, da endt program sammenfaller med ettårsdagen for ketolysekuren min. Nå er det bittert at jeg ikke tok masse bilder av kroppen min før jeg startet.
I de ukene som er igjen til da skal jeg bare begynne og kjøre de samme øvelsene som i RYP ganske hardt, så er kanskje utgangspunktet enda bedre.

Skal ta før-bilder før jeg begynner på RYP - så får vi se uke 14 hvordan jeg ser ut.
Ser de som det er bilde av i RYP-heftet har oppnådd mer eller mindre fantastiske resultater, om man tør å tro på det og innbille seg at man kan oppnå noe lignende selv er noe helt annet.
Men det hadde jo vært fantastisk da...

Har spist meg ned 30kg og holdt vekta i over to år nå.
2,5 år på lavkarbo - ikke en kur men en livsstil!
screwball er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo under 30g karbo pr dag - masse proteiner. Svar med sitat