Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-05, 22:39   #45
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs
En fortsettelse kan vel kanskje komme, - men jeg er ikke sikker på om det er så nødvendig. Når du har gått på en lavkarbokur og tatt av 10 kg eller mer, er du blitt nokså drillet i å finne ut av kostholdet ditt. Kuren i seg selv er en stor forandring, og krever mye omstiling av matvaner. Du vet hva som gjør at du legger på deg,- og etter kuren vet du også hva som gjør at du tar av deg. Det er da også kun viljen som styrer hva du putter i munnen.
Jeg gikk jo på Atkins for mange å siden, og tenkte aldri på det hadde vært godt å lese noe mer om hvordan jeg skulle forholde meg etter at jeg var ferdig med "kuren". Jeg var helt klar over det, men jeg gjorde den tabben at jeg bevisst gikk over til "normal "kost igjen etter flere år! (Holdt meg forresten tynn og fin i inntil da!)

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat