Sv: Hei! Ny her inne!
Opprinnelig lagt inn av Sirius, her.
Nei - det er ikke kjedelig lesing! 
Så bra, da kan jeg fortsette å skrive med god samvittighet!
Akkurat vært hos legen, fått målt blodtrykket samt tappet masse flasker med blod. Faren min har hatt flere små hjerteinfarkt og et par hjerneslag, bestefar det samme, og broren min som er i slutten av trettiårene har også hatt et lite hjerteinfarkt. Så best å være føre var.
De skulle måle alt mulig rart, tror jeg så det sto mellom 10 og 15 punkter på lista...
Blodtrykket mitt var 140/70, legen mente det nok var vesentlig lavere når jeg var hjemme og slappet av, enn når jeg akkurat kom til legekontoret.
Ligger på rundt 50 i hvilepuls hjemme. Hun mente det var perfekt.
Fikk også henvisning til øyelege da jeg spesielt siste året har vært mer og mer plaget med dobbeltsyn, og etterhvert skjeling. Fikk for 3mnd siden briller mot det, men nå begynner jeg å se dobbelt selv med brillene.
Ei lita jente i familien vår fikk slike symptomer for et par år siden, og da var det uhelbredelig kreft i hjernen. Pga mye kreft i familien min så blir man jo litt skeptisk når ting plutselig begynner å skje med kroppen. Så får sjekket det også nå.
Så nå er det bare å vente på dommen.
Trening: Nesten ikke gangfør i dag. Om et par timer skal jeg kjøre samme programmet igjen. Lurer på hvordan jeg skal klare å ta knebøy. Men biter jeg tennene sammen så...